Musiken

Jisses vad ensamt det känns när man inte har musik med sig.. Nu har jag ju det, men kom att tänka på det förut när jag stod och diskade.. Att det var något som saknades. Det måste varit därför det kändes så tomt när datorn dog. :) Ja, delvis iaf. Jag har ju saknat internet massor också!

Kom precis in från en jävligt kall prommis med T. Vet att jag lovade att lägga upp bilder, men har ännu inte fått programmen att funka. :( Jävla skitdator..

AAAHH!!! Jag är så festsugen!! :D Eller - mest danssugen!! Har inte varit ute och dansat jättelänge, bara blivit gratisställen på senaste.. xD Men nu i helgen så jävlar :D det spritter i hela kroppen. Lyssnar på musik dygnet runt och går runt och sjunger och ler! :D Haha.


Lordy, Lordy, Lordy,
I can't help it, I like to party, It's genetic!



Hur låter det btw, att jobba som entertainer kring medelhavet..? ;) Inte så dumt faktiskt, för en som länge haft en dröm om att sjunga.. Men då blir det lite mer seriös träning som gäller, hahhaha. :D Räcker inte med att sjunga i duschen eller på hundpromenaderna då inte! Moha.

Imorgon på dagen ska jag vara duktig, städa, tvätta det sista, diska. Sen bär det av ut till Catten o rida. Sen hem, duscha och sen är det PARTY!! :D Whohoo! Äntligen fredag!!

Ska köpa en krage till Polly också, för det där såret verkar inte bli bättre.. :( Och hämta graj hos mor.. Mjo.. Det blir nog en lång dag imorgon.. Men då känns å andra sidan festen mer välförtjänt sen.. ;)

Mmmmmm - resa!! Nu nu nu!! <3


Full ös medvetslös!
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0