Puh!

Ledsen att jag inte skrivit på länge.. Gårdagen var helt puh hela dagen.. Sliten sen i torsdags när vi var hos Ludde och firade Thomas. Det var roligt. Till en början iaf. Ludde förvandlades sedan till ett monster och Thomas sov hos mig ist. :(

Kunde inte sova klokt så var sjukt trött och inte nådigt bakfull hela dagen sen.. Fixade lite hemma och åkte sedan med Catten ut på landet. Vi skulle ut och rida i rusket. :( Inte så värst sugen var jag. Vi stannade till i Roma och skulle handla nåt att äta, träffade på Ps mamma Eva och hon berättade att lilla Skipper hade brutit benet!! :O Stackars kisse.. Inte billigt var det heller. :( Huvaligen. Hoppas han blir bra igen.

Kom ut till Cat, skulle egentligen städa men fixade ihop datorn och förstärkaren, ett jävla pillande med alla sladdar och uttag. Vi är båda beyond all reasons heartbroken, dvdn pajade, sladden var för kort, datorn håller på att krascha, maten jag köpte var äcklig, bakfull som en iller och det regnade och äcklade sig ute.. :( Visste inte ifall vi skulle skratta eller gråta. Så vi körde nåt mellanting. xD

Tillslut hade vi inte tid att både städa och ha sånglektion, så vi fick välja. Gissa vilket vi tog..? :P Haha. Svårt val där.

Så jag fick alltså mitt livs första sånglektion! :D Jätteroligt! Spännande, en helt ny värld. Jag som älskar att sjunga, men har aldrig gjort det "på riktigt" liksom.. Jätteskoj var det iaf :) lärorikt. Och Cat var imponerad också, det var kul ;)

Sen iväg till stallet iaf, jag skulle rida på snea Magir. Så jag tog en alldeles egen tur, iom att han inte hänger med de andra som ska tränas till tävling under påskhelgen. Vi hade sån tur att lagom när vi kom ut från stallet och skulle ge oss iväg så hade det slutat regna! Och det blåste knappt heller! :D Wihoo. Så det blev en riktigt trevlig ridtur.. :) Lallade runt i min egen takt längs med stranden, ner vid Dehlias änge, på Vikevägen och runt däromkring.. I skogen. Supermysigt! Hälsade på Jong också en snabbis :) och kom alldeles för sent tillbaka till stallet. ^^ Aja. Shit happens.

Åkte hem med Eija, trött som en gnu, och var inte alls särskilt sugen på partyplanerna jag hade haft. Uff. Kastade mig i bingen och sov ett par timmar. Blev bättre, men var fortfarande sjuuuuukt trött och fick knappt i mig nån dricka alls :P men det var väldans trevligt ändå! Maddi och Anna kom hit först, sen åkte vi ner på Lillebror.. Var inte så mkt folk, och knappt nån man kände.. Drog med oss Vickan och Pojje och gick till Surfers, hittade Micke som fyllde år, sjöng och hade oss, massa yr. Andres kom, träffade lilla Jakob. Gick tillbaka till Lillebror och satt och pratade med Emil tills vi skulle gå. Trevligt! Gick ner till hamnplan där vi skulle möta Anna, där var det en jävla massa folk iaf! Och fulla som ägg var de allihop! Men träffade flera många jag inte träffat på länge, det var skoj! Jag var ungefär nyktrast där, kändes väldigt ovanligt. :P Men men. Kom hem typ vid 3, hade verkligen saknat min vovve och alla kissarna. Förut kändes det bara jobbigt att komma hem, men nu är det bara skönt. Kul :)

Sov som en klubbad oxe, vaknade halv 2 idag. xD Trots att jag typ var nykter när jag gick och lade mig. Trött hela dagen, inte gjort så mkt vettigt. Duschat, tänkte tvätta men fanns ingen tid.. Nojat mig över vad jag ska göra nu ikväll. Kom fram till att jag är med Amelie, som det var tänkt från början. Skiter i hela hallen, det blev för svårt. Är inte riktigt på grisfest-humör. :P Men det blir nog trevligt! Önskar bara jag inte vore så trött. :( Ont i magen har jag också. Vet inte varför.. :( Tog en tablett, hoppas det hjälper.

Ett jävla pyssel med katterna, de är dåliga i magen så ska avmaska allihop. Gör ont i fingrarna, de är inte nådiga när de biter. :( Och Polly är fortfarande en tratt-katt.

Nu då? Jag ska stoppa i mig och djuren mat, knöla i Polly penicillin, göra nåt åt hur jag ser ut, gå en kort sväng med T och dammsuga. Allt på under en timma, för kl 7 ska jag möta Anna vid konsum. Lycka till! Dvs jag MÅSTE sluta nu.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0