Seg..

Njeeees.. Har väl inte hänt sådär våldsamt mycket sen förut. Tagit en dusch, suttit här, matat hunden.. Tryckt i mig chips och choklad (MMgott!).. inte orkat fixa nåt att käka.. Och nu är klockan jävla nio igen!? Man hinner ju inte med..

Sitter o läser fula kommentarer på bilderna på facebook.. :P hahaha. Vilka roliga kompisar man har. Vad vore livet utan humor!?

T.ex. ....

~
Nemo Wikström at 17:51 on 27 January
HAHA, porrigt värre xD

Rickard Eriksson at 18:41 on 27 January
Ohhhh to sexy for my shirt, to sexy for my,.... 

Jonas Wintland at 19:33 on 27 January
damn im drunk! 

Nemo Wikström at 19:54 on 27 January
rättelse; damn we're drunk! 

Rickard Eriksson at 00:22 on 28 January
Japp två härligt fulla sköningar alltså, Underbart att skåda =)

Frida Luks Jakobsson at 19:16 on 28 January
Jonas hand ser 3x så stor ut som Neemos. Interesting ^^ 

Nemo Wikström at 19:21 on 28 January
haha. det var en rolig iakttagelse ^^ 

Jonas Wintland at 21:43 on 28 January
jag är juh typ 6år äldre!! ;) 

Nemo Wikström at 13:10 on 29 January
det man inte har i huvudet osv.. ;) 

Rickard Eriksson at 16:41 on 29 January
...har man i handen..?? =) 

Nemo Wikström at 16:53 on 29 January
ähum.. mja.. nåt i den stilen :P 

Frida Luks Jakobsson at 16:16 on 30 January
Eller i näshåret, det är vad den Store sa till mig en gång. Fast han är egentligen inte så stor. Bara när det regnar. 

Rickard Eriksson at 18:10 on 30 January
Ha ha ha =) Jag ligger fan på golvet och skrattar !! Vad är det vi pratar om egentligen , jag är heeelt lost in space =) 

Frida Luks Jakobsson at 19:07 on 30 January
Infrastrukturen i Andorra? 

Nemo Wikström at 11:36 on 02 March
Hänger du inte med, Rickard.. ;) Du får ju hålla dig lite uppdaterad..
~


Eller en helt vanlig konversation mellan mig och Marre på msn....

~

Neemo || nemotrollet.blogg.se säger:

Marre!?


Marre säger:

nemo!?


Neemo || nemotrollet.blogg.se säger:

Marre.. :)


Marre säger:

Nemo.. :)


Marre säger:

Marre förkyld.. :(


Neemo || nemotrollet.blogg.se säger:

nemo seeeg :(
~

Behöver man säga mer..? :)

Nej okej.. Jag ska gå ifrån datorn nu, jag har verkligen inget mer vettigt att säga.. xD

Tack o gonatt
/Kapten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0