Sleten.

Jahaja.. Ska man nu försöka sammanfatta helgen då.. Mjo.. Dejten i fredags blev ju då inte riktigt som jag hade hoppats. Vi kanske ska nöja oss där.

Så vid halv 2, fortfarande pigg och nykter och hade lust att hitta på nåt, tog jag mig hem till Rasmus. Där var det fest. Kände ingen alls utom Rasmus, Jonas och Jullan, men det var kanske lika bra. Alla verkade mer eller mindre dumma i huvet. Utom en snubbe som hette Hannes. Han var riktigt bra! Jag hade Tenor med mig, och det gick jättebra. Över förväntan. Det enda pundhuvudet han blev arg på var en stor idiot ändå, så det gjorde inget alls. Jag blev arg på honom också. Hannes hade också hund, så vi hittade en gemensam punkt där! Riktigt roligt! Han var nog den enda av de jag inte kände som var vettig.

Rasmus bjöd på vin. Och öl. Damn. Festen började i princip när alla dumpuckona hade gått :P Då satt jag, Rasmus och Hannes och drack och såg på musikklipp på youtube. Lyssnade på Dropkick Murphys och Flogging Molly! Hade riktigt trevligt!! Sen.. Aa.. Gick hem vid halv 6 kanske, och sov sen bort hela dagen. Lyckat.

Vaknade strax innan 6 på kvällen och lagade mat och umgicks med Tenor. Hoppade runt lite här hemma och lyssnade på musik, tog det rätt lugnt. Sen promenerade jag hem till Marre. Det var skönt! Inte sådär vrålkallt utan helt okej. Gick genom tallskogen där vid återvinningen. Det luktade kåda och tall. Då kändes det som att det inte var så långt till våren och sommaren. :) Fick ett underbart välkomnande när jag anlände - Marre skrek och hoppade på mig, höll på att välta och krama sönder mig. :D Haha! Dränkte mig med pussar och var nästintill tårögd. :P Hon tog mig i handen, såg allmänt lycklig ut och talade om hur mycket hon hade saknat mig. Aaaaaw, min Marre. <3

Kände mig lagom fräsch, i gårdagens smink och sliten som fan. Men jag hade så roligt! Vi satt i köket, jag, Katja, Samme, Jullan, Kit, Tessan och Kiffe. Och två till.. Ähum.. Jonas? Tror jag. Och hans kompis. Vi ritade :D Katja och Samuel hade rit-tävling. Katja vann mest hela tiden. ^^ Sen drog jag massa otroligt roliga skämt :D jag och Marre höll på att krevera av skratt, de andra var inte fullt lika entusiastiska. Haha. Vadslagningar, rit-tävlingar, elefantskämt och öl! Så skulle man kunna sammanfatta förfesten! :D Sen kom Tessans bror också. Han körde ner oss till krogen och vi satt i bilen och gormade med i Livet är en våldtäkt! :D HAHA. Fan vilka sommarfeelings man fick. Suck. ^^ Vi gick till Lillebror, hittade massa roligt folk - bl.a. Kalven och Martin! Kul att träffa dem igen! Det var alltför länge sen! Vi satt och lekte med deras walkie-talkies :P vilken partygrej! Undrar hur det gick för Martin och hans span.. ;)

Sen dansade jag och Katja på bardisken. Det var.. Hm.. Intressant. Vi fick varsin drink för det iaf. ^^ Ja, det var det där med vadslagningar och utmaningar.. :P Åh, och hemska hemska människor - de filmade det!! xD HUU!! Framöver ska jag införa kameraförbud. Och Kalven - hämnden är ljuuuuuuv!! Räkna med payback! :P

Sen försvann alla. :S Vet inte riktigt.. Alla bara spreds för vinden. Hittade Samme, men han dissade mig. Igen. Hm. Så jag irrade runt ett tag på stan, full som en alika xD, gick på donken och letade efter nån att leka med.. Hittade några stycken, så det vart rätt bra tillslut ändå.

Idag träffade jag Q, vi tog en rejäl långpromenad med T. Var fint väder på morgonen där, nästan lite vårkänslor. Torrt på marken, det gillar vi! Sen började jag må sjukt dåligt, och så har det varit sen dess :P haha. Bra där Nemo lilla. Duktig tjej. Kunde inte ens sova mer, för jag mådde för dåligt :P Fick ingen ro. Så nu sitter jag här. Lyckades laga mat iaf, gud vad gott det var. Potatis, morötter och köttbullar. Som badade i bea-sås. Heeelt underbart. Men som sagt, nu sitter jag här. I pyjamas, morgonrock och tofflor. Känns som man blivit påkörd av ett tåg.

Men det är bara att gilla läget. Nu ska jag snart klä på mig, gå ut med vovsingen och sen ta mig bort till Marre och se Beck.

Jo - förresten!! :D Jag har adopterat Rickard och Rickard! :D Så nu har jag två helt underbara storebröder! ^^ Som jag alltid har önskat mig! Tjoho!!

Och jag släpade hit sängen, möblerade om och nu trivs jag som fisken i vattnet i min lilla lägenhet! :D Nu börjar det äntligen kännas som att det är JAG som bor här! Fucking fantastiskt!

Jo, och Walle kommer ner i veckan!! :D Gud vad kul!

Over and out.
/Kapten

Kommentarer
Postat av: Rickard

Fullt ös :D

Hannes är en riktigt stabil kille.

2009-03-09 @ 08:07:48
URL: http://fulltuta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0