Snöjävlastorm..

Jag tog ju ur mina linser igår.. Så imorse när jag vaknade och tittade ut, och bara såg vitt vitt vitt, så trodde jag nästan det hade hänt nåt med mina ögon. Förutom att de är fyllda med blod alltså. Fick lite panik där, men det lättade när jag insåg att jag såg allt annat klart och tydligt (dvs så klart och tydligt jag kan se utan linser). Puh! Men sen återhämtade jag mig och blev nästan lika ledsen över att det jag såg faktiskt var på riktigt.. :( Ordentlig snöstorm. Det viner och dånar i huset, och jag bor ju på gaveln.. Så blir extra tydligt då. Inte nog heller med att det är snö precis överallt i luften ute, utan mina fönster är i princip igensnöade också.. Så det går verkligen inte att se nåt ut. Släppte ut Tenor och han tyckte det var jätteroligt. Kunde inte låta bli att bli avundsjuk. Jag vill också ha päls :(

Nu har jag suttit på facebook och klagat en stund iaf.. Fått ur mig det värsta. Är så jävla trött. Kunde knappt sova på hela natten, Luna gapade och jag drömde massa sjuka grejer..

Nu har jag iaf värmt vetekudden, så tänkte vara så fräck att gå och lägga mig igen. Det får man fan göra när det är sånt här pissväder. :(

Veterinären kvart över fem sen då.. Då är jag så illa tvungen att ta mig ut i skiten.


Jo, och så ska jag vara hinknisse när Cat o Eija ska tävla i påsk. :) Det ska bli riktigt roligt!


Tack och godnatt
/Kapten

Kommentarer
Postat av: Heléne

Hehe jo magen har blivit rätt stor :) gömmer sig säkert en stor bebis där inne.

Jag är inne på din blogg o kikar varje dag :)

2009-03-24 @ 12:45:41
URL: http://renrot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0