Tid är pengar..

.. I know that for certain now. Jag köpte mig just 2½ timma för 40 spänn! :D

Jahaja.. Det här med datingtips dåra.. Jo, anledningen att jag kommit på det ämnet är ju att jag själv ska på date imorgon :P nervös som tusan. Rasmus gav mig bara ett enda råd - "var INTE nykter!!!! "
Hmm.. Njaehe.. :P Undrar hur lyckade hans dejter har varit.. ;P mja.. Jag tror inte det är nån höjdare att va snorpackad heller jag. Men iofs, då har man ju det avklarat iaf. Får man ingen obehaglig överraskning sen. xD Men jag undrar om det är värt det att ta det med en gång.. Jag vet inte.. Men för min egen del så skulle nog något glas vin vara till hjälp :P haha. Mest bara för att lugna nerverna lite, umgås och ha roligt vet jag faktiskt hur man gör alldeles helt utan alkohol.
Behöver man inte lugna nerverna med alkohol så är det ju bara bra :D känner man att man vill det så är det väl inte hela världen..

Tack Frida, jag ska försöka hitta en riktigt skitig bondgård som kan tjäna som dating-place framöver ;P

Inga pinsamma historier? Någon? :P Ta tillfället i akt och skräm upp mig nudå :P haha. Jag utmanar er! Jag är ännu inte avskräckt... :P

Eller kan det vara så att dating är ur tiden? Att nuförtiden super man tillsammans, kn*ar lite, sen blir man tillsammans och lär känna varandra lite längs med vägen..? Kan det verkligen vara så? Hm.. Undra på att förhållanden spricker.. xD

Mjo.. Tankar, tankar.. Nej hörni, nu ska jag faktiskt gå ut och njuta lite av min vän solen som kommit ut ur sin lya idag. :)

Simma lugnt
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0