TISJÄVLADAG!

Kan berätta om gårdagen först. Jag var sjukt duktig, handlade nyttigt, tvättade alla grisiga handdukar, städade, borstade vovven.. Sen kom mor min med den briljanta idén att hon skulle bjuda mig på Max! Toppen! Efter en snabbtitt på mitt konto tackade jag mycket villigt ja. Usch. Det var inte alls så mycket pengar kvar som jag trodde att det var.. :( Inte ens i närheten.. Fan.. Jag hatar det där med pengar.. Aja.. Sen satt jag vid datorn/tvn resten av kvällen.. Med undantag för en mycket kylig halvtimma i snöstormen. xD UUUUUH!! Somnade som en sten sen.


Så var det tisdag. Jag sov för en gångs skull riktigt bra, och någorlunda sammanhängande 8 timmar. Klockan 6 ringde klockan och gjorde mig påmind om verkligheten. Blä. Tenor påminde mig också, med en massa blöta pussar i ansiktet. Gosigt! Gomorron hunden! Åt lite frukost, letade runt efter alla saker jag skulle komma ihåg. Sen gå med Tenor till Gotlandshem för att lämna det där hyreskontraktet (jag har fått parkeringsplats med tak igen! För 129 kr i månaden får man det. Tjo!) Synd bara att det är punka på bilen, så jag kan ändå inte flytta den.. xD Vad fan.. Någon i närheten av Gråbo som har lite luft? Nej?

Hann iaf tillbaka med min f.d. vita hund, och lyckades hinna med bussen till bussen till skolan. Det var 80 pers på stadsbussen!! OMG! Den har nog aldrig varit så full.. inte när jag har suttit på den iaf.. Kom till skolan i ett stycke, trots att jag inte kunde hitta hörlurarna till min mp3 i morse. (SOOOORG!!!) Vi har nu haft trädgårdsplanering, och jag håller på att skissa på några tomter. Blir ett nytt papper för varje ny idé, då jag inte vill slänga dem.. ;) Moha. Det är jätteroligt!! Ska tillochmed ta hem dem och jobba med, för jag har ändå missat så sjukt mycket. Ska bli kul.

Nu börjar religionen snart.. Hoppas det blir någorlunda intressant. :) Det brukar kunna bli det iaf.

Nej vad fan.. Biskopen och hans bihang sitter i vår datorsal och tar upp den.. Suuuuuck.. Kristna som pratar så långsamt också. Lär väl inte bli nån lektion än på ett tag då.. *fortsätter rulla tummarna*

Tack och förlåt
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0