Tacksam!

Åh, den här pissiga dagen har helt plötsligt förvandlats till en underbar sådan! :D

Började helt fruktansvärt, har drömt en massa jobbiga saker.. Om Han. Det där aset. Som sitter i mitt huvud som en kniv av tre stora S. Sorg, Smärta och Saknad. Get out of my head!!
Aja.. Så de få timmar jag lyckades sova så sov jag inte så bra. Och Polly har varit helt galen inatt, snuttat på mitt hår, slickat mig i ansiktet och dragit av mig täcket. Gah!! Så jag blev hemma idag. Vaknade strax innan 12, inte ens lite utvilad. :( Känt mig allmänt ensam och övergiven idag också.. Sur på den här jävla ön. Och framförallt på folket som bor här. Vad är det för stil? Tur att jag har Marre här iaf.. Och Tenor.

Lyckligtvis så kommer Walle ju ner på onsdag, han är alltid rolig att umgås med och får en på bättre humör. Och Danny har lovat att ta igen det han missade i helgen. :) Och vet ni vad!!?? :D Världens bästa Tias kommer ner också!!!!!! :D TJOHO!! Gud vad jag har saknat honom! :D Äntligen nån man kan slappna av med, som inte är helt uptight och inte vågar säga halv sju, spelar spel eller har nåt annat skumt för sig. Fan va GUTT! Min bästis! Känner redan nu att det här kommer bli en underbar helg! :D Med så bra sällskap kan det ju faktiskt inte bli dåligt..! :D Fan vad skönt.. Känns som att det är precis det jag behöver.. Lite härliga kompisar, en massa öl och skön stämning.. Inga jävla spel, inga konstiga karlar som man inte förstår sig på.. Bara plain relaxed party. Eller, fullt ös medvetslös. Beror på hur man ser det. :) My favorite kind anywho! :D Ååååh, kan det inte bara bli helg nu!?

Och Rickard! Vilken underbar människa! Fan vad skönt att jag har hittat dig.. En riktig kompis. Tack för att du alltid stöttar mig och kommer med uppmuntrande tillrop! Du får mig på bättre humör när jag är nere och allt känns piss :)

Vad glad jag är att jag har såna fantastiska vänner. <3 Och att jag ska få träffa några av mina söta små favoritkarameller just denna vecka! Som jag har saknat er! Särskilt T! :D

Jag älskar er!
Och då menar jag inte bara dem jag har nämnt just här just idag, utan alla mina små söta vänner. <3
Tack för att ni finns! Och för att ni är så jävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0