Uff..

Nej.. Inte en blund fick man.. Jävla kattjävel.. Känns som man kommer svimma av utmattning snart.. Den första halvtimman kunde jag ha tillräckligt med självdistans och bara skratta åt henne. Helt otroligt vilka skumma ljud hon får fram! Efter en och en halv timma är jag dock både trött och förbannad.. Men nu sover hon. Lagom tills jag ska gå upp. TACK!

Och jävla väder. Nu längtar man bort mer än vanligt. En paraplydrink på en playa nånstans hade inte vart fel nej. Hade tillochmed lätt kunnat tänka mig att plocka bananer eller dadlar nånstans.. Eller sitta i trasiga kläder på kibbutz. Eller klippa lamm i Nya Zeeland. Anything but this fucking cooooold!! Snön är rätt mysig, det är "storm"-delen av "snöstorm" som jag gillar minst.. Det kryper in i alla vrår och blött och kallt och jävligt är det.. Nu börjar det dock lugna av ute..

Ser inte riktigt ut som ett mjölkglas ute längre. Tror jag iaf. xD Jag måste kisa för att se om det stämmer. Jodå, de värsta snöbyarna verkar ha lagt sig. Skönt.

Nu ska jag hoppa i duschen. Kanske blir aningens piggare då.. Eller så somnar jag där.. ^^ Hahah. 50/50. Sen stoppa i sig lite mat och bege sig ut i det HÄRLIGA vädret. Med Polly, till veterinären. Lilla tösen.. :(

Fast ska bli skönt att slippa Kåta Luna ett tag. Moha. Kan hon sitta här och hitta på fler konstiga ljud. Aldrig hört på maken. Om jag orkar kan jag spela in henne sen..

Nu fryser jag om tårna igen. Och fingrarna. Tecken på att jag borde resa mig härifrån.

See ya!
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0