Ujjda..

Ujjda.. xD Sov som en sten gjorde jag alltså. Genom väckningsalarmet, genom hela första halvan av dagen faktiskt. x( Hu. Jag som skulle till skolan och vara duktig. Nahaj. Vaknade för en pytteliten stund sen.. Tassar omkring med alldeles för lite kläder på mig.. Och tanken slår mig - undrar egentligen hur många som sett mig med alldeles för lite kläder på..? Ja, alltså, genom fönstret. Jag brukar inte gå runt och blotta mig direkt. Men det är det där med att bo på markplan.. Jag orkar liksom inte dra upp och ner persiennerna titt som tätt. Jag gillar ju ljuset. Så då får det bli som det blir mer. Äsch. Jag resonerar som mamma - det är väl inget folk inte har sett förr. Och har de inte det så är det väl fan på tiden..? Eller? Aja. Nej, jag orkar verkligen inte bry mig så mycket.. Men när jag kommer ur duschen på kvällen (på morgonen bryr jag mig inte heller så mkt, antar att jag är för trött för det :P) så gömmer jag mig faktiskt ;) haha. Det måste också se rätt roligt ut. Kikar runt dörrposterna, - kusten klar! - hoppar förbi fönstret till nästa vägg - kusten klar! - osv. :P Hahaha. Tänk att få se det. Då har man säkert bidragit till nåt skratt iaf.

Nåväl. Ska väl försöka göra nåt vettigt av det som är kvar av dagen. Nu är det frukost som gäller, sen en dusch (passa på alla fönsterspanare!), sen blir det promenad med T i vårvädret. Solen skiner inte, men det är ändå ljust och fint. :) Kanske man får en solglimt sen. Sen ska jag bort till mamma och plundra hennes lägenhet. Mohaha.

Sen.. Aa.. Jag orkar inte rapportera allt i förväg. Skriver väl nåt efterhand som jag brukar göra. Nu när jag har internet och en alldeles levande dator. :)

Jo! Jag kom på att jag skulle nämna mina fönster! Vet inte varför riktigt.. Men aja, varje gång det är sådär vårigt ute så längtar jag efter att få putsa fönstren. :) Det är förmodligen nåt fel på mig ja.. Men jag har bott här i över ett år, och har hittills inte tvättat fönstren. Förrns för typ två veckor sedan, och då bara på insidan. Och jag blir lycklig av att slippa se alla äckliga fläckar och dimman som verkar bo i mina fönster. Jag är en sån som även blir glad av att putsa speglarna. Och ändå ägde jag inte någon fönsterputs förrns för några veckor sedan. :-O Men hursomhelst, jag längtar tills det är så varmt ute att man kan slå upp fönstrarna och göra rent dem ordentligt, utan att behöva frysa fingrarna av sig. :) Blir man glad åt lite har man mycket att vara glad åt. Eller nåt.

Hoppas alla får en bra dag!

Over&Out
/någon som längtar efter vårstädningen

_____

"Varför dricker elefanter så mycket?"
|
|
|
|
|
V
"De försöker glömma."

xD HAHAH!! *rullar inte runt på golvet med Gröna mössan och Rosa kudden den här gången*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0