Underbart!

Vilken härlig dag! :D Promenaden blev toppen! Vi har fått så många komplimanger!! Eller ja, okej, det var ju faktiskt Tenor som fick komplimanger och inte jag. ;P Det blåser nästan inte alls idag, och då gör det inte så mkt att det är kallt. :) Träffade Marika och hennes arbetskamrater - de håller på och röjer borta i skogen - och blev ståendes en lång lång stund och bubblade om allt och inget - djur mest, och power meet. ;) Traskade vidare, och vem stöter man på då om inte Noomi! :D Det var mycket roligt! Fastnade där också ett bra tag, väldans trevligt. Ringde världens bästa Marre och bubblade lite. Bubblade är nog rätt ord, jag har bubblat hela dagen känns det som ^^ och då är klockan inte ens tolv! :D

Jävla skit att tvätten inte ens hade satt igång, en timma förlorad där.. Men jag ska nog hinna ändå. Blir dock inget hämtande av saker hos mor heller. Och ingen dusch, kände det var lite onödigt med tanke på att jag ska ut och rida om bara några timmar ;P och då måste jag ju ändå duscha sen.

Nu närmast ska jag sätta i mig något att äta, blir nog inte allvarligare än ett par mackor. Sen kommer Marre och hämtar mig vid 12 så ska vi ner på stan en sväng.. :) Puh! Tiden går fort!



Nemo - The Lost One! :D AAAHAHAH!


"Vet ni varför elefanterna inte äter honung..?
...
De gillar inte bismaken!" ^^


Hihihi. Och Walle, tack för godmorgonsmset :P Lol.

Puss och godnatt! (öh?)
/Captain Nemo, The Lost One

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0