Vinter..??

Jaha. Man vaknar på morgonen, tittar ut och konstaterar att man bor i stadsdelen Mjölk, i den lilla staden Vit. Suck. Det slutar tamigfan inte snöa. Nu är det ett relativt tjockt lager med vit snö överallt. Och snö i luften. Och på hunden. Överjävlaallt, snö, snö, snö. Kallt. Okej, själva snöandet är inte det värsta. Det kan t.o.m. vara rätt trevligt ibland. Med snö alltså. Nej, det riktigt jävliga är att det blåser! Usch!

Nu sitter vi i H2 i skolan och har Småföretagande A. Har pratat lite om studenten. Isch, virrigare klass får man leta efter. Inget drag, ingen som tar några initiativ. Alla sitter och spelar poker typ. Bara jag som gör nåt, men jag har tröttnat efter 2½ år. Nu är Lisa den enda som drar i trådarna. Yay.

Nu ska vi hålla på med bokföring och driftsplaner på datorn.. I 3 min till. Sen blir det frukost. Min 2:a frukost :) det behöver Nemo, för hon förbrukar så mycket energi. Hon är jättehungrig nu. Fast att hon åt en stor tallrik gröt för drygt 2 timmar sen. Ibland kan man tro att hon inte gör annat än äter.

Gröt innan skolan
Mackor
i skolan
Lunch i skolan/hemma
Frukt/mackor hemma
Kvällsmat
Nattmacka


Plus massor med vatten.

Intressant va?

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0