Welcome to my life.

Jaha.. Välkommen hem till mig då.. En katt ligger och sover i blomkrukan, en katt ligger (som vanligt) och sover (och snarkar) i handfatet, en katt är puts väck, jag sitter vid datorn och hunden snodde nyss min dip. xD Tack så jävla mycket väl.

Jag är hungrig.. Hm.. Tur att jag har lite rester från igår :)

Fan vad duktig jag känner mig! Har varit och handlat (sista pengarna gick FYI till mjölk, ägg, purjolök och smör), när jag gick med Tenor, sen har jag diskat och dammsugit. Och gjort allt för att få bort allt äckligt hund- och katthår från sängen. xD

Nu ska jag peta i mig lite mat, klippa naglarna på T o traska hem till Marre tror jag..

Dagens smile: "Rickard; Fan vilken visdom det bor i kaptenen =) Hon kommer gå långt hon .." Aaaw.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0