Ännu en dag går mot sitt slut..

Kom in för en stund sen från prommis med Tenor.. Hemskt vad han har varit stissig nu ikväll.. :( Gnällig och rastlös. Betedde sig på promenaden också. Hm. Fast om man ska se det positivt så lär han ju sova som en sten inatt istället.. :)

Puh.. Hann med en hel del idag faktiskt.. Fast inget plugg. :( Slutar tidigt imorgon, får ta det då istället..

Nånting som även händer imorgon är att jag blir klippt. Fjärde gången gillt då? Inte klippt mig sen typ i juli.. :P Helt vildvuxet det där röda ogräset på huvve..

Jaa.. Annars då? Ångesten hänger kvar. Är väl inte ens nån idé att jag berättar om det längre.. Det förändras inte.. Eller, det går ju i vågor liksom.. Men den försvinner inte. Men jag lovar att tala om när den är borta! :) Tur att det finns musik.. Det hjälper faktiskt. En stund iaf..

Nu är det snart nani nani.. Hoppas man får sova något inatt.. Hoppas att kattfan håller tyst.. x(


Sleep tight!
/Kapten


PS. Snaaart är det sommar!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0