Äntligen hemma..

Jag älskar att komma hem. Sen jag skaffade Tenor liksom längtar jag hem när jag är borta. Nån som välkomnar en och har saknat en. Man blir så glad!

Men jag är fortfarande lika pissigt trött... :( Ska faktiskt ta och gå och lägga mig en stund.. Det blåser ute, och regnar.. Då är det skönt att gå och lägga sig igen. ;) Påminner mig om när man låg i husvagnen om sommaren, med fönstret lite öppet, när det var sånt här väder. Hur mysigt som helst. Höra regnet smattra på taket, känna svalkan i luften och krypa ner under ett varmt täcke och somna jämte slånbärsbuskarna. Alldeles tyst förutom vinden och regnet. Det händer att jag längtar tillbaka dit, till min lilla bubbla. Där hade man inga bekymmer i världen.

Jag ska nog gå och lägga mig i min säng, och låtsas att jag är där.. Långt ifrån stan, långt ifrån affärer, datorer och tv-apparater.. Jag ska nog tillochmed ta och stänga av datorn. Det var längesen.

Godnatt, eller dag eller vad man nu säger..

Puss
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0