Guldkorn

Hallo igen.. Jag letade efter en särskild bild förut, en på en spindel.. Jag hittade den till slut, men innan det så hittade jag en hel massa andra bilder. Som jag i princip hade glömt att de fanns.. Kul. Jag tänkte lägga upp några guldkorn här.. :)




Den här är tagen den 4e januari 2008. Det är utsikten över havet från Sysneudd. Härlig bild.




Dessa tog jag den 14e november 2007, Lövsta. Det var den första ordentliga snön. Jag gillar att de ser ut att vara tagna ur en gammal bok eller nåt.. De ser lite poetiska ut. :)




Amaryllis. Jag älskar blommor. Det kunde ni inte gissa va? :P




Denna talar rätt bra för sig själv. x-/ Oskarshamn 14 april 2006, på väg till Elmia.


--


Nu talar min vovve om att det är dags att gå ut och gå. x( Uggh, kallt och blött. Men men. Jag kan lägga upp fler bilder så småningom..


Hej hopp, ut i regnet bara.
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0