Godmorgon världen.

Trist att det regnar idag, jag som ville sola.. Får väl bli solarium om jag orkar ta mig ner på stan sen..

Sovit inte så bra inatt, drömt en massa konstigt. Om mat!? Eller, snarare om matlagning. Och växter. Och Tenor.

Nu sitter jag väl här även om jag borde resa mig upp.. Jag fryser.. :( Ska ta en dusch nu, sen frukost, sen tvätta, sen hundpromenad i jävla pissvädret, sen städa. Om jag är riktigt duktig nu på dagen, så kanske jag kan unna mig att sola sen, och kanske ett avsnitt av Grey's. Det tycker jag låter som en plan.

Vad händer ikväll? Det är ju tydligen fredag har jag hört.. Vet inte ens om jag är särskilt sugen på att gå ut.. Men vad ska man göra då, sitta hemma..? :-/ Hm.. Får klura på det.


Ttul. *AFK*
/Kaptain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0