Grubblardag.

Det har varit en tung dag idag.. Men jag är nöjd med den, och otroligt stolt över mig själv. Så, nu har jag tagit ett beslut. Nu gäller det bara att hålla fast vid det. Lättare sagt än gjort. Men jag ska jävlarimig fixa det. Mycket musik, mycket funderande, och MYCKET skrivande.. But I can do it. Var skönt med en dusch efter allt grubblande, som att skölja av allt det jobbiga.. Sen en promenad på det, varmt och skönt och solen sken.

Prat med Frida idag.. Det var längesen.. Jag saknar henne.. :( Skönt att få prata om allt.. Tillsammans är vi starka. :) Deal..? Deal. Vi förtjänar bara det bästa. <3

Marre fick bredband idag! ^^ WHOHOO! Glad för hennes skull.. :) Jag vet ju vad det innebär..

Fått mat i magen och ska nu på dagens sista prommis med T.

Luna har ätit sin andra p-piller-tablett (snälla gode gud, gör så de börjar verka snart, så kattfan inte skriker hela nätterna!)..

Polly har fått skavsår av halsbandet.. :( Jag undrar lite om det är nå fel med hennes hud.. Andra gången hon får vätskande sår av ingenting.. Får kolla det..

Fick pengar idag, har betalt räkningar för 5800 spänn. x( Det kändes ju kul. Och än är det inte slut.

Mer då?
Hmm.. Jo!!! :D Angelica bestämde sig för att gå på balen med mig trots allt!! :D TJOHOOOOO!!!! :D Jag har en baldejt!! YES!! Underbart!! :D Det kommer bli så roligt, jag ser fram emot det som fan! ^^
Och Vickan var här igår, vi pratade hela kvällen om allt och inget! :) Hur mysigt som helst! Jag saknar henne, hon bor ju i jävla Uppsala nu.. :P Det är ju lite långt.. xD Men vi hade fruktansvärt trevligt iaf! :) Tog igen en massa..


Nej hörni.. Promenad var det.. Sen sova..


Note to self: Bättre ensam än i dåligt sällskap. Enough is enough.


Over and out.
/Kapten

Kommentarer
Postat av: Rickard

Good note to self.

2009-05-21 @ 02:23:16
Postat av: Neemo

Tack Rickard. :) Ska sätta en lapp i pannan om det i helgen.. Ifall jag skulle glömma det..

2009-05-21 @ 21:58:01
URL: http://nemotrollet.blogg.se/
Postat av: Neemo

.. Och hålla hårt i lyckokastanjen som alltid ligger i min ficka. :)

2009-05-21 @ 21:58:49
URL: http://nemotrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0