Haha... Smart!

Jag sket i att ta bussen.. :P Kom på att jag har ju mammas bil, så då kan jag ju köra direkt till Ica Maxi så slipper jag åka buss runt hela stan.. Smart! Då sparar jag 30 min restid. :) 30 min hinner man mycket på. T.ex. borsta tänderna, rensa kattlådorna, sätta upp håret, leta reda på svenska-häftet jag skulle ha lämnat tillbaka för en evighet sen, ge katterna mat, ta en liten extra sväng med Tenor, byta jacka, komma ihåg sin medicin... osv. osv. :o) Gud vad smart jag är.

Men usch vad jag är trött! Sitter här och kastar längtansfulla blickar tillbaka mot sängen.. Mmmm, vad skönt det hade varit att få krypa ner där igen.. Gosa ner sig bland alla kuddar och katter.. Lägga sin stela, smärtande rygg på en varm vetekudde.. Åh.. Bara 10 min.. Det hinner jag ju.. Jag måste ju inte åka förrns 5 i.. NEJ! Nej nej nej nej! Skärpning! Tänk på nåt annat!

Religion! Vi ska ha religion idag! Wehoo vad roligt! .. Nej, okej, det funkade inte.. Men jag måste.. Missade de senaste 2 gångerna, och har inte kunnat ta igen nåt hemma eftersom undervisningen sker i PowerPoint, och jag inte har nåt Office-paket. Så.. Det suger ju..

Aja.. Jag får nog resa mig härifrån nu, annars kommer jag somna.. Puh..


Tjingeling!
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0