Hej och hopp..

Himlarns vad jag har varit dålig på att uppdatera..

Sist var.. Hm.. Vänta, måste kolla.. Just det! Lördags morse!

Jo, det blev ju en lugn fredagskväll.. Fast det var rätt skönt.. Framförallt min plånbok gillade det.. Fick väldans trevligt middagssällskap också :)

Hela lördagen gick åt till att ha ont i ryggen, sova, tänka, fundera, grubbla, planera, vila, promenera.. Vart lite konstig dygnsrytm där, men fick iaf någorlunda med sömn i slutändan. Fick i mig ordentligt med mat och var sedan fit for fight. Hade hört att det skulle bli party hemma hos Kami, så jag och Marre gick dit. Inte så mkt drag nej.. Men hade rätt trevligt ändå. Marre försvann tyvärr, jag hade sett fram emot att få umgås med henne, men förstår att hon inte orkade.. Det har ju trots allt varit en riktigt intensiv vecka för min lilla pärla, och då är det skönt att bara få vara hemma..

Vart lite rörigt, men tillslut tog vi oss ner på Lillebror, en del trevligt folk. Redde ut saker med Ludde, det var skönt. Kändes som en sten som försvann. Gick sen vidare till Munken vid halv ett eller så.. Var väl kul i en kvart eller nåt.. :( Stannade en timma, gick mest runt. Dansade lite här, dansade lite där. En hel del folk, men inte så många man kände.. Mest 40taggare.. xD Så jag gick tillbaka till Lillebror igen.. Träffade Äääämelie, Richard och en massa annat trevligt folk :) Sista halvtimman var lätt bästa på hela kvällen. Sen försöka hjälpa Ludde hitta sin jacka utan framgång.. Irrade runt på Öster en stund, mötte upp Rasmus och gick på donken.. Fan vad det kan va gott med pommes ibland :) fast synd att de inte har nån god dip på donken. :P Taxi hem (med Kurir :P haha), mötte Robin, Annelie och Fisken på parkeringen, pratade med dem en stund. JÄKLAR vad snurrigt allt är! Försökte förklara för Rasmus, men det gick inte så bra.. :P

Sov gott gjorde jag iaf. Eller aa.. xD Som vanligt.. Vaknade tidigt på söndagen, ont som fan i huvudet.. :( Låg mest i sängen hela dan.. Och satt vid datorn.. Och drack vatten.. Och åt kebab till frukost :D haha! Hmm... Jag blev riktigt sugen på en sån nu också.. Frågan är om man skulle ta och.. Äsch.. Eller jo.. Eller kanske.. Får kolla hur mkt pengar jag har ;P

Sen lek med söt liten vän, kycklingfilé och ris till kvällsmat! :D MUMMA! Som jag har längtat efter kyckling! I flera veckor! Äntligen! Helt fantastiskt underbart gott. Sen sov jag som en sten :) ett tag iaf.

Idag har jag haft fullt upp, möte med arbetsterapeut, LSS, och städat. Nu vill jag egentligen bara käka en kebab och gå och lägga mig.. xD Kanske..

Nu orkar jag inte skriva mer. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0