Hon vill men kan inte sooova...

Vargen ylar i naattens.. Va? Nej.. Det gör den ju inte.. Inte ens hunden ylar i natten..

Vaknade strax efter 4 idag med. Puh. Ska snart gå och lägga mig igen.. Ont i ryggen :(

Men det regnar ute, dvs solen lyser inte precis rakt på mig idag. Och så är det lite mysfaktor på det också. Fast jag hör inte smattrandet, för jag bor ju på botten. :( Det är ju lite synd..

Gick bra hos veterinären igår iaf, men det blir dyyyyrt. Usch. Får ångest bara jag tänker på det.

Jag kan berätta mer sen.. Skulle bara rapportera lite snabbt.. :P Alive and kicking! Och ingen utgång blev det! Ovanligt för att vara jag, men inte helt fel. Sparar pengar gör man också. Men funderar fortfarande på Pumpbolaget ikväll.. :) De är ju så BRA!!

Naj nu ska jag susse lite. Hoppas jag.


Puss
/Kapten

Kommentarer
Postat av: Jessica

Aj då, sovproblem är inte roligt!

2009-05-10 @ 16:25:22
URL: http://havetsdjupalugn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0