Hungrig!

Nu har jag varit skitduktig och diskat, dammsugit, moppat, sorterat in tvätten OCH plockat undan! Och allt detta till Pink på alldeles för hög volym ;P

Puh! Nu är jag helt slut. Helt hungrig. :P Gud, jag skulle kunna äta en hel ko. Eller.. Aa.. Ni förstår vad jag menar.

Var borta i Marres nya lägenhet och lämnade en kattbur till Katja och pojkarna. De hade kommit en bra bit! Och nu står det "Maria Nilsson" på dörren också. :) Tihi. Vuxenpoäng där!

Marre är på jobbet.. Jag gillar inte när hon är det. :P Jag saknar att bara kunna ringa och döprata närsomhelst på dygnet.. Men men. Sånt är livet. Nej nu ska jag fan ta nåt klokt att äta. Sen plugga? Den som lever får se....


Klart slut.
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0