Jahaja...

... det var ju kul. Där får man för man går och lägger sig i godan ro och tror att allt är frid och fröjd. Fick precis ett sms från min baldejt. Hon dumpade mig. Hade glömt att hon lovat nån annan. Men vad roligt. Det är väl ödet att jag inte ska gå på den där jävla balen. Nu orkar jag inte hålla på längre, det är ju ingen som vill gå dit med mig. Fuck it. Får se hur Matilda ska göra, men om inte hon heller ska gå, nej då skiter jag fan i det. Ska försöka övertyga Angelica om att gå också. Men sen får det fan vara.. Jag orkar inte. Och inte tänker jag gå dit ensam. Vad kul! Fan! Jag som sett fram emot skiten så mkt. :(

Pitten i örat. Fitta fat handgranat. Blä. Nu tappade jag all lust och ork och allting. Faan. FAN!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

man va?! alla borde vilja gå med dig! och klart du skall gå, det ordnar sig:)

2009-05-05 @ 15:14:54
URL: http://wiikstromming.blogg.se/
Postat av: Neemo

tack vad gullig du är.. :( tyvärr verkar det inte som att nån alls vill gå med mig.. jag hoppas det ordnar sig.. det är bara typ 10 dagar kvar innan anmälningarna ska vara inne.. :'( buhu!

2009-05-05 @ 15:49:11
URL: http://nemotrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0