Lång, intensiv dag!

Började med att vakna vid 4, försökte sova till 5, gick upp, satt vid datorn en stund, gick och lade mig igen, somnade om halv 7 efter att ha fällt alla persienner och hängt upp en filt över fönstret.

Upp och hopp i duschen vid 10 (okej, det blev mer halv 11 men ändå), kasta sig iväg och hämta mamma för en runda på stan. Hann med en massa ärenden, hämtade min klänning på MQ, bytte en kofta och gjorde två kap på Cubus. En t-shirt och ett linne - 30 spänn styck.

Sen handla åt mamma på COOOOOOP. Ner på hamnen, tog oss en promenad hela strandpromenaden tur och retur (med Tenor). Skönt att komma ut och gå, men blåste förfärligt, och T var helt uppe i varv. Insåg att jag tappat tiden, helt plötsligt bråttom hem!

Kom hem (något sent, men inte så farligt), ringde veterinären ang Smirnoff :( , fick en tid, sen var det dags att städa. Fick massa gjort iaf, så nu känns det bättre. Bara tvätten och lite disk kvar. Och alla papper och skit förstås.

Nu har jag fått en halvtimmas vila och det är snart dags att ge sig iväg igen.. Veterinärtid i Roma 15:45 (yaaaaay, vad jag ser fram emot att betala dem en massa pengar jag inte har! Tjo!) och innan det ska jag hinna bort till mamma och lämna hennes handel som jag inte hann förut..

Sen rally in till stan och tvätta (förutsatt att jag får tvättid 16-19). Puh. Nånstans däremellan ska jag hinna äta och kanske t.o.m. umgås med någon. Efter tvättandet (typ kl 20!?) får jag stoppa in quality time med Marre! Nåt som egentligen var tänkt idag kl 14! Jaja, det blir aldrig som man tänkt sig..

PRESSAT SCHEMA! x( Och detta ska föreställa fredag.. Pust! Nu måste jag hitta en kattbur! Finns en i förrådet, problemet är bara att det står en 90-resårsäng ivägen.. Bara att hugga i då! Stackars ryggen.. :(


Tjing!
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0