Lite bättre

Känner mig lite bättre till mods nu.. Pratade med Angelica.. Det lät inte helt omöjligt att jag skulle lyckas övertala henne att gå på balen.. Time will tell. Fan.. Annars får jag väl gå själv.. Men fan.. Hur kul är det då? :-/

Nyss blivit tillklippt. Mycket nöjd! Jag har skitsvårt att lita på folk - SPECIELLT angående mitt älskade hår. Men jag vågade, och jävlar - det blev riktigt bra! Passade på att fråga om hon kunde fixa håret till balen också, det gick så bra för 500kr. Helt överkomligt. Snälla Gittan. Världens bästa Gittan. Vi pratade om allt och inget, pappa, Allan, Julia, Richard, Erik, Per, framtiden, dåtiden.. Jag saknar henne. :)

Nu kurrar Åskar. Han vill ha mat.. Är väl lika bra att jag går och fixar det. Nåt maxmål ska jag försöka hålla mig undan från. Tänk på att spara pengar Nemo... Då funkar det inte att gå på Max så fort man blir lite hungrig.. Då blir det ingen håruppsättning till balen.. Spara spara..

Sen blir det väl ut i regn och blåst med lilla vovven.. Tycker han varit ovanligt lugn och snäll idag.. Hm.. Undrar om det är nå fel på han..? :-S Inte råd med en sjuk hund nu..

Äsch hörni, vi hörs sen.


Tjing.
/Kapten N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0