Onsdag...

Fick typ inte sova nåt alls inatt.. Ett par timmar kanske.. Kul där. Jag som hade sett fram emot valpbesiktningen idag i skolan.. Men det gick helt enkelt inte.

För mycket tankar antar jag.. Usch vad trött jag blir..

Försöker hitta styrkan igen. Musik, smink, Tenor, sysselsätta sig.. Går framåt iaf.

Så insatans trött.. Och less. Varför kan saker och ting inte bara funka!? Varför kan det inte få va bra nån jävla gång? Men nejdå.. Kämpa sig blodig och likförbannat går allt åt helvete.. Fan vad sur jag blir.

Nu ska jag sätta tändstickor i ögonen (ähum, för att hålla upp ögonlocken), gå en promenad med T trots havet som nån hällt ut på marken.. (-_-) Sen ge mig på att köra, försöka låta bli att somna, och handla lite nödvändigheter. För nåt annat har jag ju inte råd med. Arrgghh. Men fan, jag ska kosta på mig att sola lite. Brukar faktiskt må bättre av det.. Sen blir det hem och tvätta. Som jag har tänkt göra skitlänge.. Diska måste jag också göra. Goddammit.


Ha ett helvete allihop!
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0