Puh! Ännu en lång, tung dag!

Tänkte jag skulle hinna skriva nåt i pauserna under Grey's, men satt och lipade istället :P haha. Kan inte låta bli att skratta åt mig själv, här sitter jag i min ensamhet och tokgråter åt en tv-serie. Stabilt Nemo. Lite väl känslig kanske?

Fick knappt sova inatt heller, och YIT med Jakob, Alexandra och gänget skulle hit idag och sätta in det nya telia-bredbandet.. Bra timing. Så jag tog hunden och åkte till mor, försökte sova lite där.. Gick dåligt.. Gav upp runt 12, åt en knäckemacka och begav mig sedan ner på stan för att uträtta lite ärenden.. Lyckades bra med att låta bli att köpa nåt onödigt. :) Tog en promenad med T längs muren också, det var skönt. Han var så stirrig och stojig bara, vi missade ju kvällsprommisen igår..

Sen åkte vi ner till almedalen där vi mötte upp Katja och Marre.. Låg och läste. Katja lekte med Tenor.. Jag sade att han behöver ju inte släpa kopplet efter sig, det går bra att ta av det.. PAH! Han lyssnade i bra i typ 4 min, sen var det full kareta och PLUMS ner i äckelvattnet. xD Ville inte alls höra på vad matte hade att säga. Kul grej! Jag växlade från panisk förskräckelse till uppgivenhet till totalt asgarv och kramp i magen till ett tappert försök att behärska mig och vara arg på rackaren.. xD Hundfan luktade avlopp sen.. Jävla drummelhund.. Gick med Katja till självaste havet för att "skölja" bort kloakdoften.. Mycket uppskattat! Tenor tyckte matte skulle bada också. Det tyckte inte jag!! Måste sett rätt roligt ut, Tenor kastar sig ut i vattnet med all kraft och glädje han kan uppbringa, jag måste ta spjärn med alla fötterna mot ett (blött och halkigt) stenblock för att inte följa med ut :P värkande armar, desperat försök att behålla kontrollen, fötterna helt genomblöta och hunden likaså. Spännande!

Handlade mat gjorde jag däremot för mycket pengar.. Och hundprylar.. Bla ett nytt rep till Tenor eftersom kärringjävelen stal mitt gamla.. Och städgrejer.. Hoppas budgeten håller ändå..

Nu ska jag fortsätta att se Girls on the playboy mansion. :P Inte alls lika bra som Grey's, men helt klart underhållande.. ;)

Hoppas hostan håller sig i schack, ryggen inte värker så mkt och huvudet slutar grubbla ut och in på allt och inget - så jag kan få sova lite inatt och orka till skolan imorgon.. :-/ 'Cause this sucks.. Har funderat lite på att återuppta sömntabletterna - jag sover ju som en sten av dem. Problemet är att jag ofta sover rakt igenom väckningsalarmet och en braaaa bit av dagen också.. Mindre bra.


Pusshej
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0