Puh! Måndag igen!

Här går tiden undan..

Ber om ursäkt att jag varit så OTROLIGT dålig på att blogga nu i helgen! :P Som alla helger så har jag lite mer fullt upp än om vardagarna.. Men jag ska nu göra ett försök att sammanfatta min hektiska helg!

Till att börja med kan jag stolt erkänna att jag (för ovanlighetens skull) hade en helt UNDERBAR 20årsdag! :D Är verkligen supernöjd! Började med att mamma (min söta, älskade lilla mamma) hade promenerat hela vägen från sig till mig, och väckte mig med sång, ett fång rosor och frukost! :D Helt omöjligt att vara morgongrinig då. ^^ Gjorde mig iordning, tittade lite på youtube-klipp med mor min, och sedan bar det av mot Roma och Lövstadagen!

Väl där gick vi runt en stund, hade med mig Tenor och han var jätteduktig! Vi hittade aguilitybanan och bestämde oss för att bekanta oss närmare med den. :P Tenor hade aldrig sett en sån bana förut, iaf inte såvitt jag vet, så det var väldigt spännande att se hur det skulle gå.. :) Till min stora glädje tyckte han det var hur roligt som helst! :D Var helt till sig och ville mer hela tiden (tja, i början ville han väl mest lukta på allt det nya och spännande, men sen tyckte han det var jätteroligt! ^^). Vi träffade även Mia och hennes Christian, det var MYCKET trevligt! :D Åh, vad jag saknar henne.. Tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra.. :(

Gick några varv på Lövsta, blev grinig på två saker, vilket förstörde mitt humör ett tag där. Dock så bestämde jag mig för att några idioter inte skulle få förstöra min 20årsdag, så försökte skaka av mig det och det gick rätt bra. Köpte några margeriter och tomatplantor.. Fick nöja mig så, pengarna tog slut.

Nu orkar jag inte skriva mer.. Kan fortsätta berätta sen..


Uff.
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0