Sista för idag.

Aaaaahhh!!! Grey's Anatomy är såååå spännande!!! :O Satt som på nålar hela tiden!! Fast lite jobbigt är det att det handlar så fruktansvärt mycket om kärlek och relationer.. Själv känner jag mig mest vilsen. :-/ Sätter igång en massa i huvudet på en.. Och i hjärtat kanske mest.

Såg Fråga Olle sen efteråt.. Det är alltid lika roligt att kolla på :) haha.

Nu har jag iaf målat och filat färdigt mina naglar. Lite förebyggande för imorgon.. Då ska vi ta på arbetskläder och ge oss ut i nån trädgård och mäta eller vad vi nu skulle göra.. Jag som har kämpat så jävla länge och mycket med naglarna för att de ska bli fina till balen.. Fel tillfälle att ha sönder nån nu!! När de för EN gångs skull börjar bli långa! Allihop! Det är helt otroligt för att vara jag. :P Fan vad nojig jag kommer vara nu de sista veckorna.. Särskilt imorgon! Får ha dubbla handskar. ;P Arbetshandskarna vet jag av erfarenhet inte är särskilt snälla mot naglarna. :( Blir bara mos av alltihop..

Vilka I-landsproblem jag har.. :P Haha.

Så, nu får det vara bra för ikväll.. Göra rent kattlådorna, borsta tänderna, dricka ett glas vatten, värma vetekudden och sen bums i säng. Får lite sovmorgon imorgon, ska inte vara vid lasarettet förrns kl 9.. ;) Skööönt. Hoppas jag får sova inatt.. :-/


Nattinatti
/Kapten

PS. Yes! Gatlyktan trasig inatt igen! :D Tjo! Mörka nätter är bra nätter. Som på landet.
PS2. Haha.. Det blev inget borsta tänderna.. :P Smirnoff ligger och sover så gott i handfatet så jag har inte hjärta att väcka honom.. Tenor dricker ur katternas skål istället för sin egen, och Luna gör kullerbyttor och lustiga ljud. :P Jahaja.. Välkommen hem till mig! :D

Kommentarer
Postat av: S

GREY'S!!!! så spännande!

2009-05-07 @ 12:45:17
URL: http://wiikstromming.blogg.se/
Postat av: Åsa

I agree!!! Jag var helt galet orolig för Izzie..!

2009-05-07 @ 18:38:37
URL: http://sounnecessary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0