Skönt..

Skönt med prommis i skymningen.. I skogen, när nästan allt är grönt.. Jag har inte haft mp3n med mig på hundpromenad på jättelänge, flera veckor.. Blir så rofylld av alla läten och den varma grönskan.. Som lugnande medel för själen.. :)

Dessutom fick jag nyss reda på att jag inte behöver ha högsta beredskap än på minst en vecka :) gud vad skööönt! Då kan jag spendera helgen utan att behöva oroa mig, vara på helspänn eller behöva kolla över axeln hela tiden.. :) Puh! Ibland är det smidigt att bo på en ö, för rykten sprider sig fort, och man kan ha koll.. ;P

Och WIIIHOOOO!!! Beman startade!! :D

Nu.. Måla naglarna ska jag faktiskt göra. Fast jag börjar känna av tabletterna nu.. Ögonlocken blir tyngre och det blir jobbigare att följa med med blicken.. Liksom tyngre.. Aja.. Då kanske man får sova nåt inatt iaf..


Tjing!
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0