Sliten..

Blev en hård natt.. :P Haha.. Räkans hemkomst skulle firas igår, och jävlar vad vi firade. :P Satt hos Kami först, sen drog vi ner på Lillebror.. Blev en aning kaotiskt för min del, pga av en specifik händelse.. Men det behöver vi inte gå in på här. Det ordnade sig till slut iaf, och jag kunde slappna av lite igen. Träffade massa små söta varelser nere på Lillebror. Tex Mika!! :D Som jag inte ens träffat sen han kom hem från fastlandet!! Jättekul! Världens bästa Mika.. Sen gick vi hela gänget hem till Maddi och efterfestade så det stod härliga till :)

Promenad hem i soluppgången, och sov som en sten. Vaknade fortfarande full runt lunch, men det gjorde inget.. Varit en lugn dag i övrigt, mest sovit..

Frida <3

Funderat en massa, hände saker som rörde upp en massa känslor.. Men jag lyckades hålla fötterna på jorden och låta bli att få panik. :)

Fick reda på att min favoritgranne Amelie ska flytta i höst. :( Naturligtvis glad för deras skull att de hittat en sån fin lägenhet, men ledsen att de lämnar mig.. Blandade känslor där..

Har jag nämnt att katten är Tratten igen.. :( Stackars lilla Polly.. Undrar vad det är för fel på henne.-.

Nu är jag übertrött, ska äta köttbulle- och rödbetssalladsmackor till kvällsmat och sen susse.. Upp tidigt imorrn och tvätta.. Som aldrig blev av igår.. :P Fick erbjudande om att ligga och sola med min bästa vän också, det lät väldigt lockande..


Puss på er
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0