Tuffa tider!

Här går det undan.. Elaka sms, ändrade planer, mösspåtagning, tequila, bakfylla, shopping, Svensktoppen nästa, städ, fix..

Nu sitter jag äntligen ner, smuttar på ett glas vin och väntar på Amelie som ska komma över och färga mitt hår..

Går åt mycket pengar till det här med studenten! Idag har jag varit på stan nästan hela dagen. Handlat hårgrejer med Gittan som ska fixa mitt hår till balen. Sen tittade på Catten och Maria som sjöng på öster. Maria vann!! :D Grattis! Catten kom på 3e, inte tokigt! Mötte på folk precis hela tiden, kunde inte gå nånstans utan att stöta på en massa :P Trevligt! Gick med Maddi och shoppade!

Nu kom Amelie, måste sluta :)


POSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0