Ugh..

Kom upp sent idag igen.. Sovit så jäkla dåligt.. Som vanligt.. Fryser, svettas, drömmer, vaknar.. Puh. Hela natten håller det på sådär. Idag började jag vakna klockan 2. Dvs jag fick ca 2 timmars sammanhängande någorlunda klok sömn. Suck..

Nu sitter jag och äter min gröt. Katterna rasar runt i garderoben, men jag orkar verkligen inte bry mig.. Ska ännu hinna käka upp, klä på mig, gå ut med Tenor och köra bort till lasarettet innan nio. Whohoo, det kommer jag inte lyckas med.. (-_-)

Halv tre idag ska jag på mitt sista bedömningssamtal hos psykologen.. Tror ni jag är nervös eller?? Tänk om jag inte får nån mer hjälp?? Vad gör jag då när tabletterna tar slut? När ångesten blir outhärdlig? Vad händer med min ångest om jag inte får nån hjälp? Ska jag fortsätta supa bort bekymren bara? Det låter ju verkligen som en hållbar lösning.. Jag kämpar varje dag med att hålla huvudet över vattenytan. Men mer då? Ska jag leva på desperata tillfälliga lösningar som sprit? Psykiatrin på den här ön är inget annat än ett jävla skämt.. Får ångest bara jag tänker på det.. Hur långt det ska behöva gå och hur mycket man måste kämpa för att få hjälp... Fy fan säger jag bara. Usch. Nu gör det ont.. Jag måste sluta nu. Jag har en dag att ta mig igenom, kan inte gå runt och ha ångest hela tiden.. Eller aa, nu är det ju redan kört.. :-/ Yay. Vilket underbart liv.

Nu - kläder, hundprommis och rallykörning genom stan.


Hej.
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0