Musik <3

Jahaja, här sitter jag och sjunger. :) Det är ju trevligt. Försöker låta bli att tänka på att det är superdåligt för mina stämband.. Kan inte låta bli. Sorry att jag inte skrivit på ett tag igen, jag har haft mycket trevligare saker för mig ;)

Bilfan gick inte igenom besiktningen :( så hela fredagsnatten låg jag i ett garage och skruvade på den.. Hela motorn sitter snett!? Aldrig sett nåt liknande.. Hm.. Spännande.. Drickade öl, skruvade bil och umgicks med massa skoj folk på fredagen alltså. Lördagen kan vi stryka från historien. -_- Mådde som ett spann skit.. Missade Maddis fest, FAN! Jag hade sett fram emot den som satan.. Blä. Aja. Så kan det gå ibland.. :(

Inte vart hemma så mkt på senaste.. :) Hehe.. Mii. Tycks ha insjuknat i Den Rosaglittriga Och Fluffiga Influensan litegranna.. Vet inte riktigt vad jag tycker om det.. :P Både ångestdämpande och ångestframkallande.. xD Hmm. Återkommer om det.

Det är pissväder ute.. :( Bläääää... Borde gå ut med kräket. Men jag skjuter på det en liten liten stund till.. :)

Ikväll ska jag gå över till Karin, se på NCIS och äta varma mackor med Karin, Kattis o Bella!! :D Mycket trevligt! Igår blev jag serverad kyckling med potatis och sås. Mycket gott. Och jag behövde inte ens diska efteråt! :D Wunderbar.

Här hemma har jag börjat hugga in på konserverna.. HMM. Inte kul. Det rubbar mina matvanor. De ska bara stå där i skafferiet sådär utifall-att. Det är ju inte meningen att jag faktiskt ska äta dem. Samma med frysen. Har egentligen massa mat i frysen, men det är ju inte meningen att jag faktiskt ska äta den.. Nu är mina grönsaker slut och jag känner mig helt desinspregnerad. Jag vill att mina saker ska räcka lika länge. Saker får inte ta slut, då måste jag ha nya. Men utan pengar blir det svårt. Har bara lite tomater, kål och morötter kvar. Tomaterna vill jag ju ha på mackorna. Vill ha gurka och purjo. Och sallad. GAAAHH!! Min vanliga pasta-tomat-gurka-skinka-purjo-salladsröra har blivit pasta-majs-champinjon-krossad-tomat-och-ketchup-röra.. :'( Det är INTE okej!! Det är FEL. Och snart tar créme fraichen slut också.. Hemska tanke. Och äggen. Hu. Inte äggen! :'( Mjölk har jag sparat pengar till.

Men jag tänker lite att jag borde inte nalla på mina matförråd, även om jag inte har så mkt val.. För jag lär behöva dem ännu mer sen i vinter när jag inte har några pengar alls och inget jobb.. :( Tänk om kriget kommer. Jag borde inte ta av mina hamstringar.. Jag vill ha gurka, purjolök och tomater!!! x'( Buuäääh.



Du får mig att må bra bra bra! Konstigt fladdrande i magen.
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0