Hepp!

Sitter i skolan, fan vad jag är duktig!! Idag går jag en brandutbildning, det är mycket spännande! :) En lärorik dag! Såna gillar vi.

Nu är det frukost och jag har ätit min andra för dagen. Till lunch blir det tomatsoppa så då åker jag nog hem och sover istället.. x) Sen blir det plugga lite hund och fixa mammans bil inför besiktning. SEN äntligen ska avgassystemet på MIN bil svetsas. :D Yay! Besiktningen hägrar!

Gårdagen var mycket mysig. Jag och lilla syster yster hade Grey's Anatomy-mys :) tänk vad det programmet kan väcka starka känslor.. :O

I övrigt gick det rätt bra igår, fick lite engelska pluggat och gymade med Catten. TYVÄRR så tog inte Bistron hennes upplägg om Fredagsmys :( det fattar jag inte riktigt faktiskt.. Deras argument lät konstiga, jag tror hennes koncept hade blivit riktigt bra. Men men. Sånt är livet.


Oj nu kom alla fjuniga barn in i biblioteket.. Hjälp. Nu måste jag nog gå, man blir lite skrämd av deras genomträngande tuppliknande stämmor och höga wannabe-alfahanne-skratt. (O_o) Det är en lite apliknande miljö här, det har det alltid varit. En klump pojkar som vill vara män, det finns en ledare som alla skrattar åt oavsett hur dåliga skämt han drar eller hur ofyndig han är, och alla tävlar om vem som kan prata bredast gotländska och vara mest bonnig. Den som kan flest namn på traktormodeller och är mest insatt i redskapsvärlden. Jisses, pojkar små. De skulle se sig själva. Man skulle spela in dem. :) Hehe......


Well, back to pyroteknik!! :D Tjing!
/Kapten


PS. Det luktar koskit här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0