I wanna run..

Jahaja, då var det måndag igen. Haft en helt underbar helg!

I fredags festade jag med mina fina vänner Karin, Kattis, Bella, Mattis, Törner och några nyfunna vänner :) det var en minst sagt intressant kväll! Intressant, och mycket trevlig. För det mesta iaf. :) Vi var på Munken och såg nåt tjej-rockband som jag tyckte var superbra! Det var bra med tryck och skön stämning! :D Najs! Fick till och med skjuts av världens bästa Kattis ut till min babe sen på natten, så kunde inte bli mycket bättre. :)

Mådde inte alls så dåligt på lördagen som jag hade förtjänat ;) det var på tiden, brukar vara tvärtom.. Spenderade dagen ute i Endre, morgonmys avlöstes med sen frukost och sedan snöskottning. Oj vad duktiga vi var! Belönade oss med tv-tittande och soffmys :) tror allvarligt talat att jag har kollat mer på tv de senaste månaderna än vad jag gjort de senaste åren.. Hm. Aja. Kanske inte min favoritsysselsättning, men lite får man väl ta. :P Hade lite lösa planer på att åka in till stan och umgås med folket, men kom tillslut fram till att jag inte orkade. Brummel mådde inget bra och jag var trött, seg och pank, så en soffkväll kändes faktiskt rätt lockande (jag vet, vad har hänt med mig!?!? på en lördag!?).

Så söndagen vaknade vi pigga och utvilade (!!!!) redan vid halv 10-snåret! :O En HELT ny erfarenhet!! Spännande det här, helt klart.. :) Övertygade dock sötnöten att det minsann var Alla hjärtans dag, och då är det inte tillåtet att gå upp och vara nyttig innan man tillfredställt pojk-/flickvännens gosbehhov. ^^ Haha. Love it! Och så fick jag iaf en tv-fri måltid under dagen (Yes!), dvs frukost. :) Datorn fick dock vara med.. Sen fick det vara färdiggosat. Lite byteshandel slutade i att jag fick hjälpa till att bära ved och skotta snö, så skulle han hjälpa mig att laga bilen lite senare på eftermiddagen när jag varit inne i stan och pussat på mamsen och katterna. :) Romantiskt va? ;P Haha. Men jag klagade inte, tyckte faktiskt det var himla trevligt att göra "måsten" tillsammans. Det går fortare, och mycket trevligare med sällskap. :) Vi blev till och med bjudna på Alla hjärtans dag-tårta och kaffe hos Rickard när vi höll på med bilen! :D Mys!!


"Ett hjärta ska gumman ha såklart.. *skär upp tårtbit med ett ditknuffat hjärta*" <3 <3


Efter framgångsrikt skruvande så blev det till att leka frisör på älskling, sen smaskigt käk med levande ljus och myspys. Tv:n gick inte att förhandla bort. Mraor. (-_-) Hur romantiskt är det att sitta o se på tv när man äter..?? Är sällskapet inte gott nog? Är det för mycket begärt att stänga av tv-jäveln en enda kväll? Aja.. Jag lyckades behärska mig. Fick hålla tillgodo med den goda maten och det generösa mysandet. :) Inte fy skam.

~*~

Såg på En annan del av Köping, och Linda pratade om nån bok om olycklig kärlek.. Och det slog mig plötsligt, hur lyckligt lottad jag är. Inte nog med att jag är galet kär i världens finaste, underbaraste människa, jag har dessutom turen att kärleken är besvarad och förmånen att ha honom nära. Att som då kunna ligga tryggt omfamnad av min älskades starka armar och känna hans andetag i nacken, de ömma kyssarna och värmen från hans hud, hans kropp tätt intill min.
Såg in i hans underbart vackra ögon, tiden stannade och jag var lyckligast i hela universum.
Det kändes som att hjärtat skulle brista av kärlek. Varje liten beröring, varje litet ord gick som vågor igenom mig. Som att ligga på varvstopp och inte släppa på gasen, nådde toppen av själva livet om och om igen. Som en multipel lycko-orgasm, tusen gånger djupare är sex någonsin skulle lyckas med. Har aldrig känt mig så lugn, lycklig och tillfreds.
En fulländad kväll, jag ville att den aldrig skulle ta slut.

Fast när den till slut gjorde det så kändes det inte så farligt. Känslan finns kvar ändå - i mitt minne, i mitt hjärta, i min hud, i min själ. And our love grows deeper.


~*~

Head down as I watch my feet take turns hitting the ground
Eyes shut, I find myself in love racing the earth

And I'm soaked in your love
And love was right in my path, in my grasp
And me and you belong

I wanna run, run, smash into you.

~*~


Hoppas ni alla hade en underbar Alla hjärtans dag också <3
Puss och massa kramar
/Kapten

Kommentarer
Postat av: Emelie

<3

2010-02-15 @ 21:36:01
URL: http://busamedemla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0