Pust och stånk

Hände rätt mycket på några timmar här. Tjoff - träna på gymet, körde fast på vägen därifrån, Catten bjöd på käk (MUMS!!) och trevligt sällskap och nu är jag hemma och helt plötsligt har jag suttit här i nästan en timma. Vart tar tiden vägen??

Skönt att träna igen, men lär nog ha träningsvärk imorgon.. Var ju trots allt ett tag sen sist. Men inte gått upp i vikt iaf, det var skönt :) nu vill jag gå ner ett eller två kg till, sen är jag nöjd. Alltså, musklerna får gärna komma tillbaka och väga lite, men byxorna sitter liiiite för tight för att jag ska tycka att det är okej. (-_-) Nu gäller det att inte tappa suget den här gången, vi får skärpa till oss. På onsdag är det dags igen. Då kanske vi INTE ska belöna oss med hamburgare efteråt.. :P Haha. Även om det satt jävligt fint. Längesen vi sågs nu, det var roligt.

Åh, och nu måste jag verkligen gå en sväng med T.. Stackare, det har inte blivit riktigt så många eller långa promenader som det skulle behövts på senaste. Han är rastlös. Man blir lite för bortskämd med att vara på landet och bara kunna öppna dörren. :(

Nej hu, nu får jag resa mig härifrån innan jag somnar. Iaf skönt att vara ordentligt trött. Kanske man kan sova lite klokt inatt. Svårt det där med sömnen, när den inte gör som man vill.


Saknar älskling. :( Hade ju vart najs med gångavstånd... Blä.


Puss o kram skumbanan
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0