Segt..

Idag är en riktigt seg onsdag.. Vaknade rätt tidigt, för ont i kroppen för att kunna sova mer. Har väl mest väntat på besiktningstiden idag. Den som jag varit så nervös för.. Det kunde gått sämre antar jag, men kunde gått bättre också. Ska det vara så svårt att ha en bil som bara funkar..!? :( Trött på skiten.

Trött i övrigt också. Mentalt, fysiskt.

Men städningen på Baldersgatan är ÄNTLIGEN (efter lite om och men) färdig!!!! Så SKÖNT att vara av med den!!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Rastlös, men för trött för att orka göra nåt.. Igår var jag duktig och fixade upp bokhyllorna. Idag orkar jag inte fortsätta. Blir ofta så. Att jag sätter igång med något när jag känner mig inspirerad eller bara har farten uppe. Sen orkar jag inte göra klart, och allt står halvfärdigt.

Mycket tankar och känslor. Svåra att sätta ord på.

Nu ska jag nog gosa med katten. Snart ska jag ut i snöyran igen.. Kanske kan få rätsida på nåt av det som snurrar.


/Kapten

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kattgos botar ALLT!

2010-02-04 @ 15:30:22
URL: http://busamedemla.bloggplatsen.se
Postat av: Neemo

Haha :) Njaa, men det mesta iaf!

2010-02-05 @ 12:48:48
URL: http://nemotrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0