Undrens tid är inte förbi!

Haha, man upphör inte att förvånas :)

Ni vet han som ägde telefonen som jag hittade? Han som inte verkade vara det minsta trevlig eller ens tacksam? Han måste tydligen ha tänkt om för han ringde mig förut och ville ge mig hittelön för att jag var så snäll och lämnade tillbaka luren! :D Haha! Snacka om helomvändning! Roligt :) nu tror jag lite mer på karma än innan. De säger ju att ärlighet varar längst. Det tror jag på, stenhårt. Men det är ju inte alltid man får den cred man kanske förtjänar när man går runt och är snäll hela dagarna. Men den här gången fick jag tydligen det! :D Haha! Vilken utomordentligt trevlig tisdagsöverraskning! Didn't see that one coming!

Åh jo, och så är det ju semla-dagen idag :) det hade jag glömt.. Kom på det nu. Hoppas älskling vill klämma i sig en temla med mig sen.

Min fina pralin. Nåra pengar får jag inte förrän nästa måndag. Och telefonräkningen var inte betald, bilen ingen bensin på, och inga pengar till bussen.. Ingen kattmat. Mamma inga pengar att låna ut. Då räddade han mig, min hjälte. :) Så nu är räkningen betald, och jag ska snart åka iväg till återvinningen med lite skrot, tanka bilen och handla kattmat. Dvs jag kommer kunna ta mig till psykologen i em, skolan och gymet imorgon och skolan på torsdag! :D Pust. Äntligen kan man andas ut lite. Bara 6 dagar kvar till jag kan handla mat igen. Förråden börjar sina nu.. Har inte handlat mat på en vecka eller nåt sånt.. Pasta, ris, lite konserver och billighetskött i frysen kvar.. Jodå, det ska fan ta mig gå. 1,5 liter mjölk.. Jo men det ska man väl klara sig på? Men blir inget påhälsande hos älskling tyvärr :( hoppas han kommer in till mig.. Tycker det är så förbannat skoj att allt ska vara beroende av pengar. :'( Ångest över det.

Räknade lite på Feb/Mar-ekonomin.. Blir inte mycket kvar denna månad heller. Men iaf inte minus. Det är bra. Dock ångest över det.

Ska försöka reda ut pappersbiten av ägarbytet Tenor, som ÄNNU inte är fixat. Allt ska vara krångel när man har att göra med dem. Suck. Längtar tills allt är klart. Ångest över det.

Lyssnar på Beyonce och är allmänt fluffig. Dock trött så inihelvete. En viss person som tyckte det var roligt att skjuta fyrverkerier precis här utanför lagom när man somnat. Sen var det kört. Tack för den.



Nej nu måste jag gå härifrån innan jag somnar.. Återvinningen var det ja.
/Kapten

Kommentarer
Postat av: JackieVisby

Hittade en kamera för ett tag sedan fick 300:- i hittelön och ett fint brev. Jag snokade i genom bilderna och zoomade serie nr på en bil och vipps hittade jag ägaren. Då har jag äntligen fattat vem du är, har gjort som en grej att inte spara några komments på min blogg där råder diktatur. Men i dag så förstod jag att klicka på ditt namn...fin blogg du har. kram ego Jackie ;)

2010-03-02 @ 23:15:31
URL: http://jackievisby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0