En bra fredag.

Jag kom jag upp i bra tid, hann med massa bra saker. :) Det är bra! Jag vaknade tillochmed av mig själv, och klockan var inte ens 10. Duktig Nemo!

Har städat, köpt startgas, tankat Brummels bil (!!), gått en skön promenad med trevligt sällskap, varit på stan, träffat Irene <3, mamma, Mirjam och massa.. :) Bara vandrat omkring och kollat.. Det känns så bra! Ibland glömmer jag bort att det finns en värld där ute med massa människor. :) Det var skönt och bara lulla runt och kika på allt och alla.

Och nu sitter jag här med min skinka och mitt potatismos och lyssnar på Michael Jackson. Kan inte låta bli att le lite åt en massa minnen.. Och jag känner saknad. Inte sådär så att det gör ont eller ger ångest, men vi hade bra roligt. Jag saknar det ibland. När vi hoppade i sängen i pyjamas så evinnerligt bakfulla och bara lyssnade på Michael Jackson och sjöng och skrattade. Jag skulle ljuga om jag sade att jag inte saknade det. MJs musik har alltid varit speciell och betytt väldigt mycket för mig, det är tråkigt att inte ha någon att dela det med. Vi hade förjävla skoj :)


Naj hu. Inte sitta här o bli sentimental :P ÅH!! :D Heal the world! I love it! Känner mig helt lugn, tillfreds och bara nöjd idag :D inte ens lite stressad..!? Wonderful! :)

Nu lite vin och ta en dusch, göra nåt av den här kvällen :)


Puss på er!
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0