Mycket..

Mmjo, mycket har hänt på senaste. Har inte riktigt haft tid eller ork att skriva, har GJORT saker istället :P vilket ju är bra..

Inget gott som inte har nåt ont med sig. Eller nåt.

Hunnit med att fira jul, nyår, mysa runt i Endre, åka pulka, leka med folk osv.. Faktiskt riktigt nöjd med vintern so far detta året. Bästa på flera år. Fick en ordentlig overall nu till julen, så nu kan jag faktiskt busa runt i snön utan att frysa arslet av mig :) mycket bra!

Däremot har jag slarvat en del med vissa saker, som gjort att jag kommit av mig lite.. Jag som var så duktig med allt - gym, mat, promenader osv. :( Inte lika duktig nu.. Men ska inte ge upp utan försöka komma tillbaks. Very soon. Svårt att träna bara när hela kroppen bara gnäller om hur trött och matt och orkeslös den är.. Samma med resten. Mår inte tiptop, känner mig typ förkyld eller precis innan, sådär innan det bryter ut klokt. Har dessvärre gjort det i flera veckor. xD Orkar fan precis ingenting. Ser förjävligt ut hemma. Massor med "borden" som jag inte gjort.

Kommer lätt ur rutinerna när det blir massa ståhej. Bläää, det är tungt att komma tillbaka, blir som en ond spiral. Men nånstans ska man ju börja. Har faktiskt städat idag. Inte så mkt som jag borde ha gjort, men ändå. Bättre än inget.

Ångesten har blivit värre nu i ett par veckor, har slarvat med medicinen och inte rört på mig så mkt som jag behöver.. :( Det ställer till det ganska mkt.

Sen det här med relationer.. Fan vad det ska va svårt. :( Varför kan det inte bara vara fluffigt och perfekt jämt för?? Jag begriper mig inte på folk. Särskilt inte pojkvänner. Sen tänker jag nog på tok för mycket också.. Ibland. Eller..?? xD Suck. Känner mig som en stor förvirrad trasselsudd bara. Blä.

Saknar mina syskon.. Träffade Mattis nu över nyår, det var roligt! Men saknar resten också. <3


Naj hu. Nu ska jag gå ut på en promenad innan jag gräver ner mig för mycket i allt som rör sig i hjärta och huvud. Ingen idé att deppa ihop, det har jag varken tid eller ork med om jag ska kunna ta mig tillbaks i rutiner igen och ha minsta lilla chans att bli av med jävla skoljävlen. Sådetså.


På med skygglapparna och av med tankarna.
Hejrå.
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0