Skoldag (!?) imorgon..

Det verkar som vi överlevde denna dusten.. :) Puh, skönt!
Kändes som ungefär ett ton tegelstenar föll av mina axlar.
Det som inte dödar härdar säger de.. Hoppas det stämmer.
Du och jag. Det är ju så det ska vara.
Förhoppningsvis får jag träffa Honom imorrn.
Då får vi se till att det blir bra helt enkelt.


Jag ska upp tidigt imorgon, för första gången på jag vet inte hur länge. Trädgårdsplanering med vuxenkursen hela dagen. Känns både roligt och förbannat jobbigt. Jag gillar (och då menar jag gillar som i jättesuperGILLAR) mina sovmorgnar.. xD Dessutom är torsdagar soppa-dagar på Lövsta. Det blir man aldrig mätt på. Men ska bli kul att sätta lite hjärnceller i rörelse efter ledigheten.


Mjo.. Då kanske man tillochmed kan sova lite inatt.. Nu när jag inte behöver ha massa ångest över att va osams med någon som jag absolut INTE tycker om att vara osams med. Eller, jag gillar iofs aldrig att vara osams med nån. Men poängen var att det hade vart bra att få lite sömn eftersom det blir en lång dag imorgon. Mycket längre än vanligt.

Måste nog gå upp redan vid 6.. x( Ggghh. Och då är det hundpromenad som gäller. Och sen ska jag GÅ till bussen också. Jag är inte överlycklig över att behöva gå ut och promenera när det är så satans kallt och inte ens solen är framme. Tur jag har en ordentlig overall nu iaf. Men ändå. Hade mycket hellre legat kvar i sängen. Burr.



Nej nu tog skinkmackorna och mjölken slut, så natti på er
/Kapten

PS. Fjärde dagen i rad jag kommer ihåg p-pillret! Yaay for me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0