Snö, grått, snörvel, prosit.

Det är grått ute, vill inte gå ut.. Ska gå hela vägen bort till mamma för att hämta bilen, sen få lite gjort på B-gatan. Är så jäkla trött på hyresgästernas nonchalans och drygheter. :( De skulle ha städat klart i helgen, men hade inte gjort ett bra jobb, sen skulle de städa igår, men OJDÅ, de hade inte rätt nyckel med sig.. Vilket de visste.. Och de kunde inte vänta på att jag skulle komma bort och låsa upp, för de skulle ju på bio. Ehum?? Hur i helvete tänker man då??

Aja.. Tar bara energi att bli arg. Men hur som helst så måste jag dit idag, det är bara 10 dagar kvar tills allt ska va klart. Och den här gången tänker jag inte vara en sån tidsoptimist som förra gången. Den här gången ska jag vara ute i god tid. Det som ska fixas är att möblerna ska ut ut lgh, lgh ska flyttstädas, och förrådet ska tömmas. Tar längre tid än man tror. Så jag borde verkligen verkligen gå nu... :(

Buhuu, vill inte ut i snön! :'( Inte när det blåser och äcklar sig! Bläää...


Ta på er varmt om ni ska ut idag!
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0