If you leave me, can I come too..?

Varför varför VARFÖR ska det behöva va så förbannat jävla svårt för!??!??

Vad enkelt allt hade varit om det hade funnits en manual till folk. Så man fattade liksom INNAN det blev krasch boom pannkaka. Om folk bara kunde öppna käften - "nu känner jag såhär" eller "jag är arg för att" eller "jag uppfattade såhär" eller "nej nu missförstod du, det var såhär jag menade". Så man visste hur man skulle göra för att det skulle bli bra. Jag försöker vara min egen manual. Förklara för folk hur man funkar. Tala om hur jag tänker och känner. I en perfekt värld hade de lyssnat, förstått och gjort likadant tillbaks. Så hade man hittat en bra mellanting-väg och allt hade vart frid och fröjd. Men inte då. Nej nej, att förvänta sig tankeläsning är tydligen inget ovanligt i den här världen. Själv var jag nog frånvarande på de lektionerna? Eller, jag fick faktiskt inte ens nån inbjudan. Vilket jag tycker är jävligt taskigt och orättvist.

Nu menar jag inte någon särskild person, utan i allmänhet. Ett fenomen som iaf jag stöter på jätteofta, inte bara vad gäller mig själv och mina människor. Utan mellan andra också. Fler än jag som lägger in en request till tomten om en människo-manual..??

Jag HATAR bråk! Hatar hatar hatar! Varför inte bara diskutera, sen när man är klar eller inte orkar mer - ett schyst "nej nu orkar jag inte prata om det här längre, kan vi komma fram till nåt konkret?" och så gör man det och så växer man och har lärt sig nåt nytt och nästa gång blir det bättre. VARFÖR KAN DET INTE FUNKA SÅ!!???!?!!??

Förbannade jävla människor.. Jo, jag också.. ALLA människor! Grundutförandet! Jävla släkte egentligen.. Ska göra det så satans svårt för sig.. Nej tacka vet jag djur!

Faan.



Och nu sitter jag här och har ont i magen. Tittar på klockan, på mobilen hela tiden,
fast att jag egentligen inte alls vill. Förbannat.
Det blev fan så mycket större än det hade behövt att bli.. Vill inte ha det såhär, vill inte.
Ont ont ont. Oljebyte ett par gånger bara.. Eller hur var det..? :/
De säger att om man klarar sig igenom den första tiden så blir det mycket lättare sen..
Inkörningsperiod liksom. Det är förbjudet att ge upp under inkörningen, eller hur..?
Det får man inte. Ge inte upp.. Jag älskar dig.




Hm. Blä.
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0